1 Ceny zboží
Veškeré ceny produktů uvedených na našich stránkách jsou koncové ceny včetně DPH. Prodejní ceny zboží jsou platné pro den, ve kterém byla objednávka učiněna.
2 Objednávka zboží
Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednání s nákupním řádem. Po odeslání objednávky se zákazníkovi automaticky odešle kopie objednávky na jeho e-mail adresu. Součástí objednávky bude také číslo objednávky, které je nutné uvádět při komunikaci s pracovníky internetového obchodu. Pokud se nezobrazí informace o odeslání objednávky, nebo nedorazí kopie objednávky na zadaný email, v nejbližším možném termínu nás kontaktujte.
3 Dodací lhůty
Pokud je zboží označené SKLADEM zboží odesíláme během 2 až 7 pracovních dní. V ostatních případech je u zboží uvedena dostupnost, tzn. obvyklá doba dodání zboží. Většinu objednávek stihneme vyřídit během uvedené dodací doby.
4 Platba a distribuce zboží
Objednané zboží je možné zaplatit těmito způsoby:
1) Platba na dobírku zboží je odesláno doručovací službou a peníze jsou inkasovány dopravcem při předání zboží.
2) Platba převodem na účet - platbu za zboží je možné poslat převodem na náš účet vedený u KB České Budějovice, a.s. Číslo účtu: (xx-xxxxxxxxx/0100), jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky Zboží bude expedováno ihned po obdržení platby na doručovací adresu zákazníka. Převod na účet trvá maximálně 3 dny.
Odesílané zboží je pojištěné a za jeho stav ručí dopravce. Pokud k Vám dorazí zásilka viditelně poškozená (proražená krabice, rozbalené zboží), zboží nepřebírejte a sepište s dopravcem reklamační protokol.
5 Ceník dopravného
6.5 Ceník dopravného
Typ platby |
Způsob doručení |
Rychlost doručení |
nákup nad 1500 Kč |
nákup pod 1500 Kč |
Platba na dobírku |
Česká pošta |
většinou 1 - 2 pracovní dny |
0 Kč |
115 Kč |
Platba na dobírku |
DPD |
další pracovní den |
0 Kč |
150 Kč |
Platba kartou |
||||
DPD |
další pracovní den |
0 Kč |
150 Kč |
|
Platba převodem na účet |
Česká pošta |
většinou 1 - 2 pracovní dny po připsání peněz na účet |
0 Kč |
95 Kč |
Platba převodem na účet |
DPD |
další pracovní den po připsání peněz na účet |
0 Kč |
130 Kč |
Reklamace
Při uplatnění reklamace je potřeba zaslat zboží na Vaše náklady na adresu provozovny a do zásilky přibalit reklamační list. Reklamační list musí obsahovat Vaše kontaktní údaje, název zboží, popis závady, datum a Váš podpis. Uvádějte, prosím, Vaše telefonní číslo a e-mail, abychom Vás mohli flexibilně kontaktovat o stavu reklamace.
Při uplatnění reklamace je nutné doložit:
· doklad o nákupu zboží (případně kopie)
· záruční list (pokud byl vystaven)
· reklamační list, kde jsou uvedené Vaše kontaktní údaje a popis
· Zboží musí být vráceno včetně veškerého dodaného příslušenství.
Reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci dodáno včetně veškerého příslušenství, které bylo v balení u výrobku a mělo by být zabaleno v originálním obalu.
Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů.